Time 2 sleep

Ni kanske undrar varför jag fortsätter skriva på denna blogg ändå trotts allt...?
Jag vet att många som ogillar mig tar sig tid (??) och kollar upp hur jag har det osv.. Jo men gärna för mig! Bara du inte skickar iväg en dum kommentar. Det gillas inte här . Nonono
Fast många som står mig nära kollar in hit också!
Men iaf tbx till frågan. Varför jag fortsätter blogga här, jo för att få skriva av mig. De som finns där inne som jag bara vill släppa ut. Förut skrev jag allt i anteckningar men skapade en blogg istället .
Tråkigt tycker ni. Jo men då behöver ni inte läsa. Simpel as that.

Men hur mår jag då?
Jo visst finns det alltid något på att klaga i sitt liv men allt känns faktiskt helt ok. Mår väldigt bra! :) och hoppas denna känsla håller i sig länge nu. Mått ganska dåligt senaste månaderna .
Fast det är 1 sak som jag mår ganska dålig över, caramelle.
Tiden tillsammans tar slut här.
Min lilla bebis, fina busponnyn.
Ska åka och hälsa på henne en sista gång nästa vecka. Pussa på henne och tacka henne för allt hon lärt mig, allt jag fick uppleva med henne.
Love you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0