Hola amigooos!

Hejsan alla :)
 Kom till skolan för ungefär 1 timma sen. Skulle ha matteprov men nej , mina lärare kom aldrig så då tog jag en dator i bibblan och fortsatte skriva på min svenska novell :)
Igår , studiedag. Sköööööönt!
Drog mig upp till huddinge med Kajsa och hämtade ett objektiv som jag fick låna av emilie då jag ska på konsert nu på onsdag . Efter de mötte vi upp marcus och markus en stund innan vi åkte till nykvarn . Klippning och slingning stod de på schemat. Blev ganska nöjd med håret även fast jag hatar att klippa mig...
 
nej nu börjar min lektion , vi hörs sen
byeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0