Hej bloggen

Idag var jag hemma från skolan. Huvudvärk var det som höll mig hemma. Har faktiskt fortfarande ont. Jag tror att det har att göra med att jag inte äter ordentligt. Visst jag äter, men inte så mycket som jag behöver . Och dricker vatten gör jag inte heller så mycket. Vilket jag kommer ändra på nu. Eller ska försöka. Brukar ha såna här perioder. Då jag tränar mycket/rör på mig och sen när jag ska äta då hoppar jag det och tar ett glas juice/vatten.
Well imorgon , upp med tuppen vid 5 då jag åker och jobbar vid 6. Har ganska mycket att göra då jag ska lägga ut godis i butiken (och det är påsk så ni kan ju förstå att jag har saker att göra från 6 på morgonen till 6 på kvällen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0