I hope for a better day tomorrow

Hejsan alla som fortfarande läser min blogg , haha.  
Har inte så super mycket att säga för tillfället och inte så stor blogglust heller men någonstans måste jag få skriva av mig så vi kör på de här . 
Senaste veckan/dagarna har varit lite sådär fram och tillbaka. Som idag , super taggad på sm finaler i innebandy. Kommer dit , får sitta första . Innan andra börjar frågar jag varför? Mitt svar " Vi toppar på sm " dvs spelar med dom bästa spelarna . Och ALLA förutom jag fick spela . Mitt självförtroende sjööööönk låååågt. Och i andra matchen i periodpausen tog jag mina saker och åkte . Klarade inte av att vara kvar.
Åkte och käka med pappa. Kollade även på lite kläder . Hittade 2 par shorts och ett Linne för 100:- på en cubus outlet nära pappa . 
Ikväll , träning . Ska bli så jädra kul ! 
Spelet är superkul och alla trevliga. Man verkligen trivs på träningarna . Så dom lär ju muntra upp mig :)
 
Saknar ridlägret på karlshem som var 2010 då jag hade denna filuren ^
                                         
 
                                                              Min underbara broooor , love you 
 
 Saknar henne så sjuk mycket , varje dag, varje timme , varje minut
                                                                    
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0