Hejhej

Och så bara för att drar jag en snabb koll in på denna gamla blogg för ett hederligt litet blogg inlägg. Finns nog inte så mycket och säga om mitt väldigt  ointressanta liv trots allt. Bara att jag troligen lagt ner mer än halva mitt sommarlov med jobb. Sommarlov 2014 skulle bli en bra sommar... Utöver jobb , vill ni veta vad jag gjort då? Inte ett skit.
Varit hemma och vart med min pojke. Dock har det varit jättemysiga dagar så klaga ska jag igentligen inte göra. En sak denna sommar som blev väldigt lyckad var min Göteborg resa med 3 vänner. Underbar resa. Älskar verkligen den staden 💗 
Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0