Ni som "hatar"

Något jag stör mig ganska mycket på är hur man typ "hatar" en person fast man knappt känner den. 
"- Nej men usch där är ju den där äckliga & fula Mathilda! Hon är så jävla bitchig och sjukt irriterande." 
 -Jaha, så du känner alltså henne?
"- va? Nej herregud, vet bara att hon typ  bor i Nykvarn." 
Exakt 👆👆 så , händer väldigt mycket nu förtiden. Inte mot mig men att man helt enkelt "hatar" en person bara "för att".  Eller för att min kompis kompis bråkade med henne så ogillar jag henne också litegrann. 
Fast igentligen skitsnack i helhet är bara nä usch.  Och JA jag håller med, ALLA snackar. Men om personer inte gjort ett skit mot dig? Närmsta ni kommit varandra är ett "hej" liksom. Fuck alla idioter & kör på ditt eget race. Ge kärlek istället för hat 😘
Kramis




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0