Hej hej nerlagda blogg👋

Ja men typ som rubriken. Denna bloggen Àr ju kind of nerlagd .
TÀnkte börja blogga ordentligt nÀr vi fÄr igÄng ipaden som vi köpte igÄr/förrigÄr.
HÄller inte koll pÄ de dÀr assÄ ;)
Jo men mitt lov har nog varit ett av de bÀsta jag varit med om. LÀrt kÀnna mÄnga nya och trevliga personer !
Haft sÄ sjuk kul och skrattat nÀstan hela tiden.
Vill inte att lovet ska sluta.. Vill gÀrna ha en vecka till . Skulle inte sitta helt fel assÄ ;)
Men det Àr ju pÄsklov om 5 veckor. Sjukt vad tiden gÄr fort :o

Nej men nu ska jag kolla pÄ ett avsnitt av OTH och sen försöka sova . Inte sovit nÄgonting inatt förutom typ 2 timmar. Och just nu Àr jag sÄ jaekla spidad.
Hur Àr det möjligt ens?0.o



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16Ärig hÀsttjej ifrÄn Nykvarn. GÄr barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0