Trött som Satan

Nyss duschat , ätit och fixat lite för Bed time! Ganska stressig dag, först skolan (extreeeemt trött) sen stallet och rida skynda skynda och bättre blire inte när hon stegrar o håller på!
Sen stressa efter för att hinna till Filippas hoppträning. Sen göra lite matteläxa och plugga lite glosor på läktaren. Hem, äta och plugga!
Fatta känslan att bara lägga sig i sängen och krypa ihop som en liten boll under duntäcket.
Nej men mår väldigt mycket bättre nu!
Speciellt också när jag tänker på vart jag ska imorgon....;)

Och det där med melli vet jag inte hure blir . Och bandyn heller . Trodde källan till att jag fortsatte var mamma , men när jag kände efter en /2 dagar utan att prata med henne om "det" så saknar jag
De trodde jag inte skulle göra men det gör jag!
Men knät håller mig kvar på ruta 8 som jag kämpat mig upp på. Vill högre upp och kunna prestera men kan inte och känns som om jag börjar slinka ner mot ruta 7 istället för 9 :/
Hahah och jag förstår verkligen inte VARFÖR man läser min blogg?? xD
Det kan ju för 17 Inte vara kul att läsa om mitt dagliga liv? Känns dock som om jag skriver Depp jämt. But i dont know...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0