Spex

9an, och vad gäller då? Jo spex...
Normala klasser skulle komma på något efter att snackat i kanske 20 minuter eller något . Ha massa bra och roliga idéer , men inte här inte !
Våran klass är helt olikt det .
Visst, vi kommer med idéer och självklart är det alltid 1 som ska gå imot det ! Och då börjar diskutionen IGEN och så måste man bestämma ett annat tema så alla är med på det !
Och alla i våran klass är så olika varandra , Alla måste ha sin vilja fram annars blir de kapott . Och vad tror du händer när 20 st vill ha sin vilja fram?
Åter igen kapott .
Och när man själv har en liten ide och vill dela med sig av , så självklart är det en som sitter och skriker nejnejnejnej!
Nej men förlåt då? Jag ska hålla käften.
Och då blir alla bittra på mig?
Bara för att jag hade en ide ?
Nej men tror jag ska försöka skita i mentors tiderna för det slutar ALLTID med att någon blir sur på någon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0