Matematik

Ja , det gick faktist superbra på provet !
Dock får jag göra om det eftersom jag glömde ta undan min mobil .Men vet ni vad? Jag ska vara glad ! Jag vet själv att jag gjorde det som man skulle och jag förstår om hon sa som hon gjorde .
Och dum som jag var hade jag inte stängt mobilen och det var en bild där.
Varför sitta och gnälla ? Nu kan jag plugga lite mera !
Träning idag då, slutade för lite mindre än en timme sen. Gick bajsdåligt.
Imorgon fredag , sista skoldagen på 1 vecka . Skönt ?
Som f*n!! Slippa skolan , dock har jag med mig lite plugg men inte alls jobbigt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0