Just read it , pleas

Vissa personer förstår jag mig inte på. De tror att man kan komma och säga vad som helst till en person och sen förvänta sig att relationen ska vara desamma när dom själva tycker att personen är okej att vara med. Fuck that! Som att det är okej att såra någons känslor?

Denna text togs av en av mina bästavänners blogg, och jag tycker många borde ta ÅT SIG. Alltså seriöst.
Att många tror att den "där" blicken eller den "där" kommentaren inte gör någon skada . Det kan göra REJÄL skada .
Även om de är IRL eller på nätet .
Man kan vara stark nog riktigt länge och sen tar det slut , och när man visar känslor är man tydligen "tönt" .
I just dont get it. Dagens samhälle alltså. Att man framstår som tönt när man visar känslor och är snäll och äblir populär när man sårar dom snälla .
Man blir nörd om man rider även fast man tar hand om och rider ett djur på flera 100 kilo.
Blir "cool" av att sporta och wierd för att man bjuder på sig själv.
MEN tänkt alltid på vad du ska säga innan du gör det , för att det kan bli riktigt fel .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0