Yey frågor och svar

Bästa ridminne? Ojj vad svårt! Men får nog välja Basta (ett ridläger) med bästa vännerna , Karlshem , första gången jag red melli .
Sämsta ridminne? Lätt när jag ramlade av caramelle och inte kunde gå ordentligt på en vecka !
Vill du jobba med hästar när du blir vuxen? Skulle vara kul, men har så mycket annat jag vill jobba med och jag kan ju fortfarande ha hästar som hobby :p
Hur gammal va du när du börja rida? Började rida ponnyrundor när jag va ca 3-4 men och sen ledlektioner när jag var ca 5 och riktiga lektioner när jag var 6.
Vad läser du för bloggar?
Läser mina kompisars och ibland kan jag slinka in på nellie Bengtssons blogg och ponnysanning då & då


Trivs du bra i skolan? Det är en svårt val, självklart älskar jag mina vänner men har haft så mycket skit blandat med skolan så om jag fick välja så skulle jag helst slippa den.
Men jag skyller inte på någon utan mest på mig själv för det. För att blandat in skit hemifrån och gjort det jobbigt.
Favoritämnen? Svenska
Vilka är dina riktigt bra vänner om du får välja 3? Kajsa,Anna och Emilie
Hur lång är du? 1,63-1.65
Hur mycket väger du? Skäms så mycket för det så tyvärr tar jag det inte här :/

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0