regn och rusk

Om 6 och en halv timme sitter jag på planet . Jag är piss rädd , jag brukar aldrig vara rädd för sånt här men det är jag. Jag har aldrig gillat att flyga , never.
Jag vet inte varför , inbillar mig massa saker som är så onödigt .
Men kommer sakna mina kompisar extremt :(
Idag har jag inte gjort något speciellt , vaknade 9 gick upp . Åkte till hallunda och maxi för att fixa lite saker och sen hem och nu sitter jag här hos pappa igen.
Retat Aaron lite med att sätta upp en väldigt stor hästaffich i hans rum . Hahaha undra vad han kommer säga !
Jag är ju troligen inte hemma när han kommer hem så aa c:
Pussar&kramar

Du&jag bästa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0