Nu ger jag helt ärligt upp

Har försökt , verkligen FÖRSÖKT .
Försökt vara snäll , vilja umgås . Kunna hitta på roliga saker. Att ALLA skulle vara med på det. Men när man väl försöker med det så , självklart så är det en själv som blir dissad då.
Frågar man något så får man en dryg kommentar på det. Antigen att man inte "pallar" ha med mig eller något annat.
Jag vet att många av mina kompisar ogillar mig starkt . Dom snackar skit och blabla. Säger sen att man är skitbra vänner , det går en vecka och så blir man den värsta kompisen man kan ha .
Jag har bestäm mig för att se nu på senares tid vilka som verkligen finns där. Vissa säger att "jag finns här för dig" och då kan jag bli så jävla f*rbannad ! Dom har aldrig funnits när man behöver dom och så helt plötsligt från ingenstans när man mår lite bättre så kommer dom och säger det. Och då blir man mest irriterad. Iaf jag.
Så nu ger jag upp, att försöka vara någons/någras vän när man ändå bara blir behandlad som skit

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0