I"m homeeeeeeee

heeeeej everybody !:)
Lilla jag är hemma i kalla sverige nu .
Från att ha 30+ varje dag och till att komma hem till 10+ . NOT okey!
Men har haft en underbar vecka! Och kan säga att det här hoterllet var 10000 gånger bättre än egypten , inte för dom extra kostnaderna utan för killaaaaaaarna c:
Och jag hade med min systemkamera så blev lite klick klick ;)
Mohahahahah .
Ska försöka släpa pappa till bilen straxt och få åka till nykvarn , måste till stallet idag ! Det har jag känt hela veckan .
Saknar henne enormt , imorgon kommer jag troligen till skolan om jag mår 100% . Men det är jag helt säker på , tror jag xD?
Aja vi hörs när jag kan få 3G på min äckelmobil
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0