Elevensvaaaaaal

Idag hade vi elevensval och jag spelade innebandy hela dagen typ :p
Riktigt kul även fast jag inte spelat på typ 3 veckor !
Men Ibland kan jag bli smått irriterad på vissa saker...
Först satt en kille från min Parallell klass och kommenterade mig för att jag satt och åt med några från 6;an (Alla andra spelade sista matchen och då fick vi gå och äta ) Det var bara 6or i mitt lag förutom Viktor , anden och coffe men dom tänkte jag inte precis sitta med :p
Och ingen av mina tjejkompisar var där heller så...
Sen när vi spelade mot ett lag så gjorde dom mål och en kille som går i min klass gick förbi mig och slog till mig i ansiktet .
Asså hallå?!
Bara för att dom gjorde mål behöver han inte slå till mig D:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0