Sämst uppdatering under helgen

Ja, jag vet att det vart sådär upptaderingen i helgen..
(Var på fridays i lördags och på söndagen var jag i huddinge)
men nu kommer det ett litet tråkigt inlägg nu på kvällskvisten. Var i stallet förut , red lite dressyr . Gick sådär , inget att "tjohoa" över men fint gick hon:)
Så duktig min lilla ponny!
En fråga jag grubblat mycket över på senaste veckan, om jag ska sluta rida.
Det är ju helt sjukt att jag tänker på det..
Att ens överväga att sluta...
Men Caramelle ska troligen lämnas ut på foder och då känns det inte alls lika kul att rida längre.
Det har varit hon&jag i 2 år snart.
Hon har lärt mig så mycket och jag älskar henne så himla mycket. Och att lämna bort henne känns hemsk.
Men håller tummarna på att jag iaf får ha henne 1 - 2 månader till .
Bara så jag , eller vi , eller ja. Fortsätta ha så kul som vi haft.

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0