Godmorgon!

Sitter just nu i skolan och väntar på att min lektion ska börja. So , japp. Riktigt kul alltså. Ska kolla på någon film som jag inte har någon ens aning om vad den handlar om. Har inte precis lagt ner energi på att kolla på filmen förra lektionen . Palla, kan sova istället .
Eller nått...
Ja, Gårdagen då. Paddocken var STENHÅRD. Riktigt synd! Tänkt hoppat med det fick bli att skynda sig galet mycket så inte det blev för mörkt , för det fick bli att rida ut.
Blev mest att skritta men på ett ställe bredvid traktor vägen jag red på var det mjukt och gräsigt , så där travade jag först och sen lite galopp. Hon taggade som f*n . Herregud alltså, PIGG ponny.
När jag väl fick stopp på henne så spände hon sig och ville springa ännu mera.
Läskigt om hon skulle bli sådär pigg när man hoppar henne . Fast hon lugnar ner sig väldigt lätt .
Och inga bilder heller :/

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0