bildbomb

Japp ni läste RÄTT bildbom. Känner att jag alltid har tråkiga bilder och blablabla , har hittat ganska gamla bilder. Både på datorn och internet , hahahah säger jag bara . 
Enjoy 
 
Gamla bilder var väl bara förnamnet ;)
Nej men känner att jag var tvungen att lägga ut lite finfina bilder..(y)
En sak med Gizsa (bruna ponnyn) är att jag  ALLTID  får så himla bra bilder på henne. Hon är som gjord för att fotograferas. Alltid öronen fram . Något jag inte alltid lyckas med att göra med min ponny. Där kallar vi ointresserad på hög nivå när man försöker fota henne. Säger inte att det alltid är så men oftast ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0