Du&ja, iaf vad jag trodde

Hade en riktigt bra kväll igår!
Superduper med min hunnybunny. Hahah satt och skrek åt ett spel, går inte att beskriva hur kul vi hade! Hhahahaha
Idag drog jag till malmöping lite tidigare idag igen, hann därför dra ner till deras badplats med Olle,Simon och alla andra som var där ! ;)
Innan jag drog te hallen för att träna.uppvärmningen var som ett litet fyspass och direkt efter träningen också. Fuck vad dåligt det gick. (blev på mer dåligare humör av vad som hände precis efter träningen i malmköping) och orkar inte ta det här på bloggen!
Sen när jag kom hem var jag så jävla besviken på mig själv att det gick så dåligt att jag satte på mina tränings kläder och stack ut för att springa en runda . Bara för att få allt jobbiga ur mig och till viss del hjälpte det!:)
Nu ska jag sussa så ha det bra!
Puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0