Chillar i det fina vädret!

Sitter just nu ute i det fina vädret med en cola i handen och gymnasievalen i det andra . Suck!  Har 3 olika gymnasium med 3 OLIKA inriktningar jag vill gå på och har no fucking aning om vilket O.o
Visst, det är lääänge kvar tills vi ska välja men det kommer gå så daaaam fort. Snart står vi där på skolavslutningen i våra fina klänningar och gråter för att 9an är slut. Allt vi har upplevt tillsammans dessa 3 år. Heelt sjukt ju!

Efter skolan drog jag och Kajsa till Melli för att rida, eller Jag red Kajsa fotade ;)) Det bleeev grymma bilder! :) (iaf vad jag tycker och ni , mobba inte mitt fula fejs! ingen är perfekt och jag kommer aldrig någonsin vara i närheten av att vara det!)

                             
                             
                                             Världens bästa ponny! :)

                           
                              
                Fick sedan denna Ubersöta presenten av Emma! Tack gumman! ( Egf.blogg.se)

Puss&kram!



Kommentarer
Anna

Guud va fin hon är mathilda!:) och DU me!!<3

2012-05-02 @ 23:52:35
URL: http://aeap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0