Mina 2 bäsa vänner.... eller inte!

Hade värsta sämsta blä äckel dagen!  Och såklart  rååååstirrade folk på mig, Jippie!  Man skämdes ju ihjäl ! Aldrig att jag kommer använda kryckor mera! Dom får stanna hemma , skiter i att jag har så jävla ont . Så dlfghxkbv jobbigt att ha dom! Känner sig så jävla handikkappad ....
Och det är ju kul att man är så jävla seg att ingen ens orkar vänta på mig. Tack alla :)

Eftermiddagen kommer troligen spenderas med min mattebok och antagligen kajsa kaj!:) Matteboken är seriöst min bästa vän. Älskar dig!  (undrar seriöst hur många som går på det?? c: )




                     
                                   Och ja , vi bjuder extremt mycke på bilden...




Puss&kram!


Kommentarer
Anna

Såå söta :3

2012-03-28 @ 20:00:04
URL: http://aeap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0