jump higher !

Är melli hennes riktiga namn?
-Nej, melli är bara ett smeknamn.Hennes riktiga namn är Karamell;)

Fickk en liten fråga på förra inlägget som jag besvarade här över. Svara på ALLA frågor ni besvarar. Funderar på att ha en frågesport.
Kanske kul att få reda på lite saker om mig och min fritid, Melli , bandyn ,familjen?

Hoppade ju Melli igår! Första gången och det gick AWSOOOME bra! Hoppade en 1 meter med henne. Shit asså, vilka språng hon tar . Funderar på att kanske börja tävla henne lite då och då;)
Hon är ju trots allt framavlad till att vara en hopp ponny!

Lollo filmade mig igår och kommer nog lägga upp filmen här ikväll , annars är det bara att kolla Fb ;)

Puss&kram



Kommentarer
NellieB

Sv. Kmr nog en blogg träff i sommar i Sthlm. Kanske en innan och vid sm 3-6 aug. :)

2012-03-10 @ 16:13:15
URL: http://Nellieberntsson.se
Hanna

kan du inte göra ett inlägg om melli med bild o såå skulle vara jätte kil

hon verkar ju fett fin!

2012-03-11 @ 16:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0