Är det nu jag ska skratta?

Helgen har varit riiiktigt awsome!
Fredag red jag på Basta baskjir  med Amanda, tack för den underbara eftermiddagen  hjärtat!
På lördagen drog jag till Hallen för att kolla när Simon spelade. När nykvarn p97 spelade så kollade jag på den med simon och hans kompisar!;)

Spelade Dm idag , vann första med 9-0 sen den andra blev det 5-1 ;)


Meeeeeenn skit för skooooolan imorgon-.-"" Och matte första lektionen , Yey! :D
Och alla ni som kommer skratta åt mig imorgon , i promise . Jag kommer kittla er till döds!

Hahahah puss&kram!

                            
                                                   Hahahahahah ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0