I"m sorry that i exist

AWSOOOOMMMMEEE LOOOVV!:D

Haft otroligt roligt med massor av roligt folk, skojskoj;)
Chill julafton asså , fått awsooommee saker som tex, en systemkamera , kläder ,pengar , biokort.... ;"D
Nu blire att fotafotafota :)





Fast att vara riktigt ärlig så har mitt lov inte varit så "där " awsoommmee som det låter, kanske inte ens i närheten..
Utegångsförbud och  massa annat som hände..




Fast EN grej har varit riktigt awsome , att dessa 2 tjejer stod där vid min sida när jag som störst behövde dom under lover. Älskar er !

Puss & kram!



Kommentarer
Anonym

Nu vet du att du kan snacka med mig me! Oavsett<3

2012-01-13 @ 15:54:41
URL: http://aeap.blogg.se/
ANONYM !

JAG ÄLSKAR DIG OCHSÅ ! <3

2012-01-16 @ 19:03:27
Kajsa

JAG ÄLSKAR DIG OCHSÅ ! <3 *

2012-01-16 @ 19:04:18
URL: http://randooooom.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0