F.y.s

(Rubriken är från annas och fridas söööta påhitt c: "fuckyourself" hahahaha!)

Chillar i soffan med chips efter en kväll i stallet;)  (KÄNNER MIG OTROLIGT TJOCK!)
Pysslade lite med Ronja innan jag satte på henne hennes reflexer och begav mig ut i det kolsvarta mörkret med sällskap av Anna på gisza och Elin på Atajsa .
Red inte Ronja eftersom hon har varit dålig och är för liten för mig ;) Fast ska få börja köra henne när isen är borta!:)
Längtar!

Skickat ett mejl till en butik där jag vill sommarjobba;) Nu får jag hålla tummarna om det godkänns (stavning?) Hoppas hoppas hoppas:)


                                          
                                                           Söta lilla Ronja !




                                          
                                               Annas halvfodervärds häst Gizsa :)


                                             

Puss&kram!


Kommentarer
Anna^^

hehe (a)



Awe, älska båda bilderna! Sööta ponnysar !!!

2012-01-19 @ 21:05:46
URL: http://aeap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0