Myspys at my place !

Awsoooommmeee!
 Det är helg jao! Gaaassshh har längtat ihjäl mig c;

Har föfan vart trött hela fucking veckan, överdrivet  trött !  Tur att man har så awsome lärar att dom inte märker när man råkar somna ;s
Nu blire att slagga ihjäl sig för att sedan piggna till nästa vecka. Och om 2 veckor är det ju prov i NO . Jippie!
Vill helt klart klara det så måste verkligen plugga ihjäl mig nästa vecka. Kommer dö!


Nu till något roligare , i Onsdags följde jag med Filippa hem till henne och red hennes ponny Melli :3 En urgullig (och då menar jag verkligen urgullig ponny!) som älskar att bli ompysslad och att rida henne var en sådan underbar känsla ! En ponny med stoooor kapacitet , love her! (dock ingen bild men ska fota gärnet då jag antagligen kommer ha henne på lovet )

Förstår mig  helt ärligt inte på vissa personer ! Man ska inte bara klaga på att alla gör fel , right?
Men ni behöver ju ändå inte hacka på en fast man inte gjort er ett piss . Liksom back off! Har jag inte gjort dig något vill jag inte ha något med dig att göra. Deal?

                                   
                                                                http://weheartit.com/ 


Puss&kram!

Ps. gymkort ska fixas så man får platt mage till beach2012
Yuummy...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0