Har jag sakt hur fina ögon du igentligen har?

Kommit hem från träningen från ett tag sen och sitter just nu i min otroligt sköööööna soffa och kollar på något cp pogram som mamma sitter och kollar på :s Hahahah !
Typ något kockpogram, nu ska mathilda bli sveriges bästa kok efter detta pogram! Någon som har lust att komma hem till mig och smaka om en vecka?
Hahah kommer aldrig bli lika duktig som dom på att laga mat men vill man så kan man , right?
                                            Gäller inte bara med mat utan
 allt i livet 


 

                                                                     Lorrie innan tävlingen                                  
                                            
            Tävlingen gick dåligt , då menar jag verkligen skitdåligtMen är ändå liiiiiiiiiiiite nöjd med min insatts




                                                  

                                               Världens mest underbaraste ponny  , Älskar dig!
  
Puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0