You say Depp inlägg ??

Har ni också en hemlighet ? Något som du antingen skäms över eller något som är så överdrivet att du inte kan säga det till någon?
Att du skäms över någe med din kropp att du inte kan bära precis alla plagg du skulle vilja?
Så är det med mig . Mitt självförtroende är så himla lågt för det . Ja, många vet om de men mest mina närmaste .
Skäms som mest när jag har bikini när man ser det . Fy asså. Oavsett vad folk säger om det skäms jag som f*n för det. Kommer nog aldrig få bra självförtroende om det inte försvinner och längtar tills jag blir äldre och ser om det nu kommer försvinna ! Håller tummarna !
EN till sak jag skäms över är min mage , hur den sticker ut och äcklar mig. Och ja, jag låter väl antagligen som en som har anorexia . Men jag äter och håller maten . Men finns stunder då jag skulle vilja slippa äta och bara se den där platta magen man önskar man hade.
Och oavsett hur många det är som säger "du som har så fin mage ska verkligen inte klaga!"
Gör jag det ändå, har sämst självkänsla när det gäller om det .
Hatar också när folk petar på min mage / kittlar mig , framstår som Tjock då , även när någon bär mig. (Vet att jag väger massor)
Har gått upp 10 kg sen i vintras och jag har tränat gärnet men har gått upp istället för gått ner , that make sense?
Depp inlägg , Well i know men kände för att släppa ut det !
Btw har fått extremt snygga låga converse ! Anna köpte dom åt mig i USA . TAAAACK ;) ( betalade henne så hon köpte dom )
Gonatt!



Kommentarer
Emma

Hela du är jätte fin och du ska absolut inte skämmas mathilda!

2012-08-22 @ 20:22:26
URL: http://emmagabrielsson.blogg.se
Anna

Du ska vara stolt över din kropp! Och ska svara på vrf du gått upp i vikt. Du blir äldre och om man tränat blir du av med fett, men du bygger oxå otroligt mycket muskler och muskler är de tyngsta du kan ha på kroppen. De är därför jag väger mina 65 kg (y) so go girl!:D

2012-08-22 @ 22:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0