Väldigt fina? Jappjapp

Klockan är lite efter 2, jag kan inte sova.
Deppar sönder ju närmare vi kommer skolstarten . 5 dagar kvar av detta underbara lov! Amagad lämna mig inte sommarlov!:(
Fast en bra sak händer på lördag , blir att åka till Stockholm med massa brudz. Nomnom meeee like ;3
Fast vill ni veta en hemlis?
Att jag saknar faktiskt Skolan , jag tycker själv det är sjukt efter allt som hänt . Men att bara vara i skolan, träffa massa folk. Trodde ni jag menade lektionerna ? PFFT heelt fel .
Och om vi inte får Macbook nu i 9an då blire fan synd om lärarna . Dom har fan lovat oss det halva 8an . Så man kommer ju bli en aning pist of då. Och när jag blir jävligt pist of , då är det inte att leka med . Just saying :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0