#södertäljekringlan

Hade verkligen inget att göra här i Nykvarn så Emilie jag och Kajsa drog in till tälje för att se vad "kringelfestivalen" verkligen var . Ganska chill festival med roligt folk ;) träffade några grymt snälla killar som vi snackas med läääänge under kvällen, jävligt snygga också! hörde att dom kommentera någons av våra utseenden också , 10 poängare , DE NI!
Haha sen några utländska som lärde mig uttala alla ord rätt jag kan på arabiska / turkiska , Hahahah!
Så kvällen blev ändå väldigt lyckad !
Ska försöka sova jag också , Emilie dog ju typ direkt när vi kom hem...xD
Men upp tidigt , klippa gräset sen träna . Chill söndag ändå! :)
Plugga glosor blire nog också så dom sitter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0