Live

Gick och la mig i tid , men är fortfarande extremt pigg. Ibland kan man hata sig själv ibland alltså. Jag vill sova :( men min kropp vill dansa / röra på sig .
Självklart så ska man dansa kvart över 1 på natten !:)
Iaf hitta inget som fastnade på hööks , fanns massa fint men hade ingen större lust att lägga ner massa pengar på hästgrejer (igår blire ju) eftersom att jag behöver lite nya kläder och lite skolmaterial eftersom skolan är så jävla fattig .
Men iaf om lite mer än 5ochenhalv timme ska jag upp ! (7:00) tjoho säger jag bara! Nej men måste ställa om dygnet då vi börjar skolan tisdag och hellre att man inte kan sova denna natt än imorgon .
Så blire Powerwalk 30-40 minuter på morgonen innan man duschar /fixar sig och drar in till telge med några tjej kompisar :)
Tror jag tränar sen på kvällen (har faktiskt ingen koll när de gäller alla träningar vi har , missade som senast en träning imorse som jag inte hade någon aning om!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0