Just do it

Okey, nu är det exakt 1 vecka kvar tills vi börjar skolan efter ungefär 10 veckors ledigt. SHIT säger jag bara, att det gått så fort.
Känns som om Det var nyss man åkte till skolan i sin fina avslutningsklänning kork lockigt hår och högklackat .
Känns knappt som om jag hunnit uppleva allt jag velat under just detta lovet . Men har iaf EN sak jag har kvar på lovet och det är att gå på konsert .
Det gör jag och några till kompisar på lördag . Superkul!
Fast när jag väl tänker efter så var jag ju på en konser i början av sommaren men det var mer en liten skolavslutning för ungdomar , runt 100 kanske?
Men skulle velat göra så extremt mycket mer så det är sjukt . Men nu är det bara att tagga till nästa sommar? Jag och en kompis har värsta planen om att åka utomlands ! tror ni vi lyckad med att övertala våra föräldrar? JAG TROR DET!:) så nu blir det att tagga till att övertala , taggisch!
Aja till skolstarten nu då , jag vill inte tillbaka dit efter allt som hänt. Jo jag vet iochförsig att lite är fixat . Men känns som om det var mitt fel allt skit som hände och jo visst var det väl sant men vafan, betet sig någon illa mot mina bästavänner då lever dom inte Peace länge på denna planet. Ingen kan ändra på det . Men klart man saknar sina kompisar från skolan! Men har träffat alla tjej kompisar från klassen iaf några gånger sommaren så det ä ju awsome!;)
Aja nu ska jag leva som en prinsessa sista sommarlovs veckan och bara göra roliga saker!
See yaaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0