Jarrak

Well, har inte vetat vad man ska blogga om? Självklart brukar jag skriva vad jag gjort under dagen/helgen och det kommer jag fortsätta med!
Men menar dock större inlägg om saker , som stallet, mig, sanningar osv...
Men tar ett vanligt inlägg nurrå!:)
Andra dagen i skolan avklarad ! Känns riktigt bra, hade fan en bra matte lektion idag så något har hänt?!;0
En kille i klassen och jag har bråkat rejält men idag snackade vi och det kändes okey, visst vi drev lite men inte så extremt så det blev bara roligt!
Fan vad skönt att det släppt , inte något skit alls i klassen nu jö! Kan bara lätta på axlarna nu och pusta ut.
Sen efter skolan hem -byta om-rida birken-hem till Anna-lämna sp till området (tåg 40-60 minuter) sen hem och duscha . Så nu ligger jag i min säng och ska sova .
Ska bli riktigt kul att gå till skolan imorgon och kämpa mot högre betyg!:)
Btw . Börjar ju halv 10 och slutar 20 i 2 så Nice dag imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0