Inlägg 234849

Ni kanske märkt hur sur jag varit på morgonen? Kan ju glädjande säga att min katt varit problemet .
Hon har skrikit, skrapat på dörren och slängt kuddar i mitt ansikte .
Det börjar hon med 4 på morgonen .
(Hon måste vara i mitt rum på natten dö vi har en hund här en viss tid)
Slängt kuddar i ditt ansikte , haha! Det kan ju inte en katt göra! Jo hon kan!
Jag har lagt kuddar i mitt fönster för att stänga ljuset ute .(fönstret ligger precis ovanför min säng)
Då har hon hoppat upp och knuffat ner dom och så har jag vaknat i ett ryck av att få kuddar i ansiktet vid 4 på morgonen .
Så är ju en aning sur på henne just nu.
Men kolla vad jag åstadkommit så hon inte kan komma åt dörren !;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0