Huvudet säger en sak Medans hjärtat en annan

Jag har ingen aning om hur det här kommer gå . Jag vill välja innebandyn för att kunna hålla formen och umgås med annat folk. Men känner inget sug från innebandyn , alla skriver ju på instagram och facebook ; fan vad taggad jag är till träningen ikväll ! När man själv inte som sakt saknar det? Det är ju kul iochförsig att man kommit ett steg mot distrikt men tror inte alls att det är min typ av sak. Finns så mycket annat jag vill hinna göra under 9an och detta sista året i grundskolan att jag vill slippa jaga en liten jävla boll på planen . Vissa säger ju att jag blivit riktigt bra och onödigt att slänga iväg en sån talang ,men jag började men innebandy för en sak: Att ha roligt! Och nu tar allt det så jävla seriöst med sm slutspel och vinna gruppen här och där. Allt går för överstyr. Jag ville inte att alla skulle bli så seriösa . Och att snacka skit gjorde det inte bättre bland lagmedlemarna. Men om jag fortsätter med detta då blir ridningen kapott , Och det är något jag verkligen inte vill lägga på hyllan... Älskar verkligen att hålla på med hästar. Det är riktiga jag , att få rida . Så antingen lägger man bandyklubban eller ridhjälmen på hyllan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0