Good stuff

Kom hem för någon timme sen , käka , plugga, byta om och pallra sig till träningen .
Skolan var ok, ganska trött samt att gå upp till turinge for nothing. Hade hemkunskap sen snackade man bara , kul 👍
Sen precis innan lektionen så blev en lärare lack för att vi råkade glömma att ta av oss skorna, sorry liksom?!
Sen mimar jag herregud! När jag går , en Annan lärare ser det . Skriker ; vi kan läsa på läpparna! So What? Sa ju inget elakt?
Självklart så står Emma och garvar när vi kommer till hemkunskapen och precis efter så kommer dampkärringen in till lektionen och skället ut mig för att jag sa jävla kärring när Inte ens jag sakt det!
Bra att anklaga för något man Inte gjort!
Så blir hon sur för att jag inte kan stå för något jag gjort , skriker ; klart jag står för saker jag gjort men nu har jag fan inte sakt det så jag kan ju inte stå för något jag inte gjort , precis?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0