Yeah Buddy!

Helgen har spenderats med Kajsa kaj och Klara Klar :) Hahaha gjort massa olika saker men antagligen mest garvat! Jag och klara satte på kajsa en tvångsdräkt fast hon tog sig ur den efter 15 min:"( Buuuu!

Blev att fixa rummet lite idag och pluggat lite , nu ska jag antagligen hoppa in och dusca . Upp med tuppen imorgon 6:00 för att åka till skolan och sedan vidare till Strägnäs!:) (stavning??)

                        
       Hahahah höll på att pissa på mig när jag såg bilden på Emmas blogg!x") vi ser ju helt jävla mindfuckade ut båda 2! HAHAHAHA

Puss&kram!



Kommentarer
<3

Så söta jue! :3

2012-04-23 @ 21:28:08
URL: http://aeap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0