Prao!

Nyss hemkommen från min praoplats som är på Basta baskjir:)
Riktigt kul dag där asså!
Hahahahah träffade Arga snickaren , skulle ta värsta roliga fotot med honom med såå glömde jag kameran nere i stallet och anna fega ur..:////

Aja nu ska jag bara chilla hemma ikväll , kanske kanske kanske träffar några kompisar sen om jag orkar :)

                                                                    Prao!:)  
                                                             ,        ↓ 
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
Puss&kram!


Kommentarer
Anna

hahahah omg jag dör, emma är så söt xD Men vadå att jag fega ur, vi vet båda två att du OXÅ gjorde de !½ ;O ;*

2012-04-16 @ 22:35:34
URL: http://aeap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0