Cinema! :3

Var ju på bio i fredags, Grym film ! :)  Riktigt bra och spännande , dock ganska jobbigt när dom slogs för dom viftade kameran så himla mycket så man blev lite snurrig ;)
Fast det var bara när dom åkte in i " världen" så då var det chill ;)

Om ni ska på bio i veckan skani helt klart välja den! :D

Kajsa kom hit igår kväll , hon skulle sussa hos mig;) Senare på kvällen skulle Moa också komma hit så då bestämde vi att Kajsa och jag skulle komma och möta henne med cyklarna. Vi cyklade allt vad vi hade till Sandtorp. (DET VAR SKIIIITKALLT!)
Så plingar vi på hos henne och hennes mamma öppnar.

-Är moa hemma?
-Nej, hon åkte till någon som hette Mathilda.

När vi ringde Moa var hon hemma hos mig! Chill asså! +Att jag tappade mobilen när vi cyklade till Sandtorp så det gick sönder så kunde inte starta den. Så blev ett litet missförstånd för fick inte hennes sms om att hon tog bussen...-.-"
Sen fick Kajsa panik när vi kom hem för hennes tå var helt VIT! x")

Idag ha vi bara varit hemma och chillat med godis,läsk,billys,kebab och smothie .
Tjock!? Jo tack jag vet!

puss&kram!


                        
                                     Hahahah bjuuuder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0