Ajj..?

Dagen har varit ganska bra! Skoladagen har iaf gått ganska fort vad jag tycker ;))
Vi kollade på någon jädrans äcklig film på engelskan som handlade om hur man slaktar djur, dödar hundar ,katter osv.. Och man fick se det! Bläää , inget för mig . Och förstår varför vissa började gråta och en svimmade!  Jag gjorde dock inget av dem men man får sig verkligen en tankeställare!
Och har faktist konstigt nog inte ätit kött / köttprodukter sen vi började se den . Måste sluta med den dåliga vanan! Vill ju inte gå lost med mina muskler ju!:"(

Igår var jag ju hos melli och tänkte rida barbacka tsm med Filippa . Yeah buddy , fattar galopp och hoppsan så låg man på backen . Hahah lite bocksprång fick man sig allt där!;)
Men när man ska ställa sig upp så känner jag verkligen smärtan i mitt högra lår. Andra hjärnhalvan vill resa sig andra vill ligga kvar.
Som tur är så är inte Melli en stressad häst så hon står lungt kvar och nosar/buffar på mig som om hon sa , Kom igen nu tjejen! det var ju bara ett litet bocksprång , inte ska du ligga där hela dagen??
Fast smärtan i låret har inte gett med sig ÄN . Men gör allt för att både röra ,smörja , ALLT för att den ska bli bra.
Har ju trots allt distrikt träning på lördag ! :oo

Aja, drar på nykvarns träningn nu . håller tummarna för att låret slutar värka!

Puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0