Yesterday

Igår åkte jag till stallet en stund .
Red ut Barbacka , mycket mysigare och när det ändå var så hårt tänkte jag bara skritta .
Men på ett ställe så var det sand som var tillräckligt mjukt att galoppera på. Och det gick verkligen superbra! Och jag blev så himla glad att hon skötte sig.
Och nu sitter ni säkert och tror att jag är helt wierd för att jag galopperat Barbacka på min ponny och är sååååhääär glad MEN i våras så galopperade jag henne Barbacka och flög av på så konstigt sätt att jag inte kunde gå helt ordentligt på en vecka .
Sen dess har jag inte galopperat Barbacka på henne så ni kan förstå om jag är glaaaad :D



Kommentarer
Jenny

Riktigt fin bild :)

sv. kanske, hur många unika har du per dag? :)

2013-01-03 @ 19:12:55
URL: http://jenny.weride.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0