Träna träna

Yepp yepp
Släpade mig till skolan idag. Well, det gick väl bra idag. Normal skoldag liksom,inget att hurra för.
Efter skolan, träääääna. Usch och fy vad ont jag har i magen xD
Haha men det är det verkligen värt för jag har haft så otroligt kul! Haha skönt att göra av med sin energi på något roligt :)
I vår har jag lite planer för mig och caramelle , tex starta en pay'n jump. No big deal. Bara ett mål jag vill uppnå .
I sommar funderar jag på att kanske kolla om man kan flytta henne till västerkumla. Finns lite mera kompisar där och lite mera möjligheter.
Btw i vår kanske jag OCKSÅ ska få hjälpa till att sätta igång en häst.
Ser fram imot hur det blir ;)
Kramar



Kommentarer
Sofia

Är Melli din häst? :)

2013-01-10 @ 20:15:25
URL: http://larsensofiaa.devoe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0