Började dagen med att följa med och kolla på min lillebrors innebandy träning.
Ganska kul och se när dom där småttingarna har sån bra bollkontroll hahaha, sötnosar.
Tänkte åkt till stallet men en tjejkompis ville låna henne så jag gick med på det.
Kvällen spenderades i Huddinge med bebis kusinen. Även mina andra kusiner var där också.
Varje gång vi ska åka till Huddinge blir jag alltid glad . Till mina kusiner. Jag trivs där så oerhört mycket . Och jag brukar inte alls trivas på många platser men just deras hem är speciellt❤

Gårdagen spenderades med min bästavän i Södertälje . Vi skrattade , pratade , myste. Ibland är det skönt att få komma iväg från Nykvarn, träffa lite annat folk .

Nej , nu ska jag försöka sova .

~Godnatt fina läsare ~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0