Bad things out, better things in

Det fortsätter och fortsätter det här alltså.

~HATANDET~

Jag vet mycket väl att jag gjort fel. Mycket fel senaste halvåret.
Men jag har tagit mig igenom striden, bet om ursäkt om jag själv tycker jag gjort fel. Och ibland är jag dålig på att inse när jag gjort fel. Det är där man ska säga till . Sätta in en fot , säga :
- Nu tycker jag att du gjorde dåligt .
Jag lär mig av det . Precis som alla andra. Och man gör misstag , inte bara 1 utan flera. Many times
Ibland finns det många haters som
alltid ska finns felen när jag försöker ändra på mig .
MEN detta lov har gett mig mycket . Jag har förändrats . Mitt beteende mot andra .
(självklart kommer haters , yaya inte förändrats ett smack!)
Men de tycker iaf jag.
Mår så himla mycket bättre nu.
De finns så många människor där ute som vill mig dåliga saker. Men you know what?

- Det här är den nya Mathilda och hon kommer inte sänkas av någon hatare som bara vill illa.

Jag är bergsäker på att många kommer göra fnatt av det här inlägget so here you go.
Laugh how much you want





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0