Confused

Vet igentligen inte vad man ska skriva här...Att jag är superglad , eller hatar mitt liv så förjävligt att jag bara vill ta tabletter och somna in.

Men inte här hörrödu för jag har verkligen inga självmordstankar ens xD
Att ens tänka på en sån sak..? Whatever

För der första så mår jag så himla bra just nu . Jag har den bästa och underbaraste kompisen man kan ha, fjolliga men urgulliga killkompisar som bara är glada när man är i närheten och världens bästa ponny !
Hemma är det skit , ingen big deal.

För det andra så tänker jag inte alls sitta och skriva idiot saker på min blogg om vissa att just den är pantad eller dum i huvudet för att den gjorde ett misstag?!
Shit säger jag bara .
INGEN är perfekt
Just saying
Och gjort så att alla helt plötsligt ogillar mig. Skit samma
Vill du sitta och skriva att jag är pantad FINE .Du kommer ju ändå inte få flera clicks för det .
Vill du göra så alla ogillar mig , FINE.
Du kommer ju inte få flera vänner för det.
Åå herregud , sjönk nästan ner till samma nivå som den.
Nej men lycka till med allt skit du försöker få över mig . Men du lyckades inte så bra med det kan jag ju säga direkt xD

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0