Följ dina drömmar oavsett vad!

Nyss hemkommen från  stallet, blev lite senare än vad jag trodde menmen ;)
INGA läxor , prov , skolarbete osv... Eller justfan svenskan! O.o
Måste börja skriva fort som attan om min ladybugg . Pijajan blev helt cp så skiter i den!
Eller kanske ändå ska sattsa på att skriva en uppsatts om världens mest otroliga kissemisse som attackeras av en rabbies humla och får förändrat utseende?
Whatever något av dessa 2 förslag blir bra men vet inte om det ska vara helt oseriöst eller seriöst. Är själv som person gaaanska oseriös när det gäller sånt x") Så kanske passar mig bättre?

Hade en ny ridlärare idag
Klagade jämt och ständigt , snabbare tempo , nu går det för fort! Ut med bakbenen! Längre ben! bak med överlivet , fram med höften , still med höften .
AMAGAD , helt sluut
Men ändå  så var hon  grym , som till skillnad för våran andra ridlärare så påpekade hon inga fel (oftast!)

Nu ska jag hoppa in och duscha innan jag lägger mig för att sussa .
Som sakt är heeelt sluut

Puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0