Klart jag klarade det? Du snackar hu med mathilda koskela föfan!

Ligger just nu i min stora sköna säng , efter Ett ridpass för ungefär 4 timmar sen?;p
Iaf hade Erebos (Eddie) och det gick hur bra som helst att arbeta honom på volten, både skritt, trav och galopp.
Sen som sakt stod det hoppning på schemat och vi hoppade 95 cm!
Helt jävla otroligt !
Chockad när en tjej i min ridgrupp berättade det Menads vi plockade bort hindrena.
Ni som inte vet något om Eddie kan jag berätta att han är en dressyr häst som "skuttar" över hindrena som en jävla kanin x)
Och på högre höjder blir han riktigt dum!
När vi hade tävling sist i stallet så skulle en tjej hoppa 70 cm på honom.
Han vägrade på alla och slängde av henne...
Så jag är EXTREMT nöjd att fått honom över 95...:D

Nu blir det att sussa, måste upp riktigt tidigt!
Mathilda ska vara finilini på skolavslutningen;)

Peace✌

Första bilden visar lite på hur han hoppar , med bakbenen kommer han trycka ungefär rakt upp i luften så det det ut som ett litet "skutt" ;)
Andra är från betet!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0