Ingen av oss är perfekta men det betyder inte att vi är lika.

Ja, att bli så kallad nertryckt av många elaka kommentarer varje gång man går till skolan tror jag ärligt att man ger upp.
Att man bara orkar inte gå dit, slippa allas kommentarer , blickar och allt vissa gör bara för att få en nere på botten igen.
Det förjävligaste är nog att några man hjälpt mycket igenom livet och stått där bredvid som Bästavän liksom skiter i att alla är elaka.
Och jag tror att DU vet vem du är.
Nu märker man vilka som finns där för en.
Ett självförtroende kan ta ÅR att bygga upp men sekunder att riva ner så tänk er jävligt noga för innan ni öppnar käften och säger något.
Men vet ni?
Jag tänker förändra på mig . Skita i vad folk tycker om mig, finns man inte för mig när jag behöver dig så tro fan inte att jag kommer finnas där för dig!
Och alla blickar / miner man får är bara att skratta åt. Vem vill liksom make a deal med en p12?
Eller gäller faktiskt inte bara killar, tjejer kan vara förjävliga också!
Både mot mig och andra.
Och allt åååå jag finns för dig..❤
Kommer jag fnysa åt . Det är bara bullshit!
För om du verkligen hade funnits för mig , då hade jag märkt det.

Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0