23.50

Ligger just nu en riktigt trött mathilda i sängen, efter att både ha jobbat , fystränat och städat mammas bil .

Iaf det gick faktiskt bra på jobbet idag , gjorde allt och lite till;)
Hahah nej men hoppas det lönar sig lite att jobba.
Känner ett ganska stort behov av pengar just nu.
Måste ha nya kläder, nya saker, tågbilljett, matpengar, åka till Grönalund och massa annat..
Känns som om jag får börja spara ikväll tills nästa sommar om jag ska ha råd att göra mer skoj än vad denna sommar kommer erbjuda..
Men jag har fortfarande hela sommaren kvar så det är ju skönt!
Ska nog ha ett litet extra jobb på landet och måla om ett garage och sen lite här hemma också:)
Sen skulle jag vilja ha ett djursällskap varje gång jag går ut och går, alltså hund syftar jag på. Men känner knappt någon i Nykvarn som har hund .
(tänker dock på lite äldre med yngre hundar)
Aja skitsamma ska sova nu men ni får ha det så bra !:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0